2018年5月19日 星期六

華星冰室

朋友仔約係這間在好出名明星開的茶餐廳食野,店內以黑白馬賽克磚裝修,店面很清潔乾淨,食品都做得很用心
見到個杯已經透心涼,凍檸茶唔錯,啱我口味夠淡
我係度先講,口味問題人人唔同,這裏標榜 ' 用心做好炒蛋、奶茶 ' 我就應景叫左杯奶茶,茶味啖、奶多不說,茶出到黎温温的不熱另我好失望
網上很多評論讚菜單簡而清不用太花時間選擇食物,我却不喜歡它沒有得選擇,而且連點兩樣都話 " 咁啱今日無麵包,所以做唔到 " 或 " 咁啱賣晒 " 車!真係咁啱,睇黎D普通茶餐廳啱我D





2 則留言:

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味