2017年5月1日 星期一

買筆記(上)

上左個毛筆字班,打算去左敦 '友生昌' 買工具的,但!因為為食關係跑左上深圳,第一站到皇岗村食D野打底先,因為書城很多人,怕無地方食野
簡單食點東西,所以隨意幫襯了這間
牛雜河
牛肉河
 見哥哥仔現點現切,重要係新鮮牛肉,即時為食點菜食火鍋

尼間店食材很新鮮,牛肉都重覆點很多碟,而牛身體各部份都可以食到


 食完都好晏,所以只打算到弘文買完東西就走
小年宮對面就是書城


地方很大,好多公共空間都有發表會,簽名會,真係好熱鬧


大小姐鍾意畫畫,以前常常到這裏買畫畫工具


經過慎重嘅挑選,帶著一堆戰利品離開

我好怕人多地方,這裏真的裏裏外外都是人,要快D離開先得



2 則留言:

  1. 我都是在友生昌買文房四寶,跟師姐們上過一次大芬村,上深圳買還是跟熟識行情的朋友,才買到平靚東西,我自己是不敢去,相信你都是識途老馬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未去過大芬村架,大小姐細個時鍾意畫畫,個用量好大,一次誤打誤撞係萬象城見到弘文好多野賣,之後幫襯左幾年。今次要買文房四寶,諗起弘文是書城附屬品,佢又在地鐵站側,我先唔驚乍

      刪除

蓮子百合四白湯

寧心、潤肺、補脾腎、安神助眠  材料: 蓮子1兩,百合1兩,淮山4片,杏仁10克,西施骨半條 做法: 西施骨用薑片、蔥結、料酒出水 全部材料放入鍋內大火煲20分鐘,再轉中小火煲1個半小時即可用鹽調味